Diskuse

Ten spravedlivý hněv, co předvádí kavárna, je především směšný

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^R^R^ Velmi dobré.

Už jsem to někde psal, ČT o policajtech ve Francii ani ťuk. Ale i o trestaných rodičích v Německu, že nedovolují "exkurzi" svým dětem do mešity!!! I arabská básnička byla problém, když se ji nechtěli dítka, za podpory rodičů, učit. Jestli to v dohledné době nebouchne, tak jsou Němci, no tam....

1 1
možnosti
Foto

I95v26a85n 85M91a87r15e23k

29. 10. 2016 22:01

Ano p.Přikrylová, spravedlivý hněv,a spravedlivá karma R^[>-]

1 0
možnosti
RJ

R40a67d27e74k 61J86a38r12o46š

29. 10. 2016 21:41

Jituš vydrž R^R^ Vzpomeň na "pravicovou" požehnanou hospůdku u Magistra Kelley v Nuslích, jak se ti tam moc nelíbilo, ale vydržela si...;-)

Zdraví Radek:-)

1 0
možnosti
JM

J56i82t25k40a 86M70o68o80d87y

30. 10. 2016 0:06

Ale no ahoj! Já myslim, ze ta hospudka jako taková se mi svou atmosférou líbila, jen byla moc hlucna na nějaké kreativní počiny. No a jak se mas?

0 0
možnosti
JAN

Jen váš titulek mi opravdu stačí ;-D. Pro někoho směšný, ale pro druhého, tedy i pro mne, je váš titulek jedním slovem smutný, a druhým slovem - nepřijatelný. Přečtěte si třebas jen dneš titulní list Práva, i zde je reakce přijatelná, minimálně, na rozdíl od té vaší. Mějte se krásně.

2 1
možnosti
JK

J10i48r15i 91K73u50c79e82r67a

29. 10. 2016 18:38

pro s.Polického, který dole bazíruje na legální/nelegální, uprchlík/imigrant ... jak je to muslim, nebrat, nebrat, nebrat (s tím, že může existovat výjimka, potvrzující pravidlo, tak do 1000 muslimů na Evropu ročně, těžce zranění, kterým jinde není pomoci, či naopak špičkový vědci, umělci a pod)

2 0
možnosti
RJ

R47a88d96e76k 66J51a98r18o55š

29. 10. 2016 17:34

Souhlas a karma. Havla jsem měl rád, havloidy nesnáším. Mezi Václavem Havlem a havloidy je asi takový rozdíl jako mezi Ježíšem a Svědky Jehovovými...

4 1
možnosti
JAN

Pro boha ;-€, Havla ano, a co jsou tedy ti "havloidi", poprvé jsem to slyšel od partáka sl. Vonráčkové ;-D;-D;-D. Myslím , že jste trošku mimo. Takže vše nejV

2 1
možnosti
Foto

Víte madam, on ten váš posměšný "spravedlivý hněv" není vůbec směšný, je zcela opodstatněný, neb to co předvádí současná vládní garnitura a prezident Zeman, není jen dávno za hranicí vkusu, ale ohrožuje to nejen slušnost, pravdu a spravedlnost, ale především samotnou podstatu demokracie, právního státu - stejně tak jako včera oslavovanou státnost a skutečnou svébytnost.:-/Rv

8 3
možnosti
Foto

Mám poněkud problém se zorientovat ve vašich názorech. Podle vás "kavárna" napadá Havla, zřejmě tedy vidíte "kavárnu" v jiných personách, než valná část zde se vyskytujících - pokud vůbec mají tušení, co ten pojem obnáší; nabízíte dojem, že to postihlo i vás.

Směřujete hlavní kritiku směrem k novinářské obci, budiž. Pokud však u toho zůstanete, budete navždy odsouzena klouzat po povrchu a nepoznat podstatu problému. Protože naším zásadním problémem opravdu není absence informace o stávce policajtů ve Francii ani davy uprchlíků z Blízkého východu či Afriky. Já totiž myslím, že každý si má nejprve udělat pořádek doma a pak teprve má právo na kritické smýšlení o bordelu u sousedů.

3 4
možnosti
JM

J12i48t93k43a 97M46o23o11d30y

29. 10. 2016 12:28

Podle čeho usuzujete, že mám za to, že "kavárna" napadá Havla?

3 0
možnosti
Foto

Dobrý článek, ale v jednom se mýlíte: Havel se s pravdou většinou zcela míjel, používal to slovo jen pro svoje pí ár

4 6
možnosti
JM

J94i21t53k94a 38M29o65o60d58y

29. 10. 2016 10:19

Ten Havel je v tom mém blogu trnem v oku více lidem. Nemyslím si, že byl dokonalý a asi bych ho ani nevolila, kdyby byla možnost. Stejně jako jsem nevolila Zemana. Nemyslím si, že by se mu líbilo zakrývání lží do politické korektnosti, jen takhle.

3 0
možnosti
Foto

Jako obvykle u vás jste smíchala nesouvisející věci a vpomohla si lhaním a polopravdami. (např o tom Kohoutovi jak ho vidí tzv. Pražská kavárna).

Ta dle vás tzv. politicky korektní ten kdo neinformuje o každém problému s migranty a nezveličuje je. Nebo voláte i po tom abysme vědli o každé demonstraci ve Francii a dalších 27 zemích EU, o každém kdo v EU někoho zabije, okrade znásilní?

Pokud někdo cíleně vypichuje problémy jen jedné skupiny osob a záměrně pomíjí fakta a souvislosti tak je to nenávist a lhaní-přesně to proti čemu Havel bojoval.

Berete si do svých nevymácháných úst pana Havla, ale ten by za uprchlíky viděl především lidi a nepochybně by nejen nebyl proti pomoci, ale naopak by ji inicioval.

4 11
možnosti
ML

M94a10r17t93i17n 36L49a47c68o

29. 10. 2016 10:07

Už by sa vari aj vám malo rozsvietiť: Nejde o "uprchlíky", ale o "připrchlíky". Ale pochopiť tento, zdanlivo drobný, ale v skutočnosti zásadný rozdiel, je, pravdepodobne, nad vaše schopnosti, pán islamofilný extrémista.

4 4
možnosti