Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Italové budou "zachraňovat" kohokoliv, dokud jim Evropa za to královsky platí. Přestaňme s placením za "plaváčky" a uvidíte, jak rychle si vzpomene, na co má armádu a její flotilu.

0 0
možnosti

J15a11n 85H21r74u32z25a

12. 10. 2016 11:29

Madam, italská mafie jen těží z politiky (a peněz) únie. Kdyby místo Itálie byla v této oblasti naše republika tak by se tento obchod s lidmi násobně zvětšil. Chápu Británii, která z únie vystoupí.

1 0
možnosti

Jedinou smysluplnou materiální pomocí Africe je rozdávání kondomů!! Vše ostatní je mrhání prostředků a ZVĚTŠOVÁNÍ PROBLÉMU, který nám přerůstá přes hlavu za neutálého hýkání pomatenců !!

2 0
možnosti

přesně tak. podobný blog jsem chtěl napsal, ale nenašel jsem si na to čas. Ty tzv. neziskovky jsou normální zločinecké pašerácké organizace, které pracují proti zájmum evropských zemí. Organizace jako Lékaři bez hranic jsou zločinci, kteří patří za mříže.

4 0
možnosti

L21u24m18í84r 20T34i87e95t96z

11. 10. 2016 15:50

Vidím,že pan Polický je úspěšným sluníčkářem,který je oblíbený stejně jako ten černopr.eláč Kalousek. A ani se nedivím,protože mít pana Polického doma,tak si ho suším doma na půde a používám ho jako antistres.

Ta jeho zabedněnost a naivita z těch jeho příspěvků jen číší. Se divím,že ještě nekandidoval na poslance nebo se mýlím?

2 0
možnosti

Viním vás také z podílu na genocidy Evropanů... ? ... není v tom titulku něco špatně? :-/

0 0
možnosti

Pro milovníky křížovek:

Pašerácká organizace na sedm? Frontex

A na patnáct? Lékaři bez hranic.

Sponzorováno i z vašich daní.

A teď vážně: takto si ochranu hranic ani pomoc lidem v nouzi skutečně nepředstavuji.

6 0
možnosti

R^R^R^ Díky, jako vždy skvělý příspěvek vycházející ze zdravého rozumu. Toho je kolem nás stále méně. Konkrétně k těm italským "záchranářům". Všimněte si, že se o nich politici zásadně nezmiňují. Jde totiž o tak evidentní věc, kterou i hlupák prohlédne. Takže lépe o ní takticky pomlčet. Mně připadá skandální a naopak bych o ní ráda mluvila, kdyby bylo s kým. Co se týče angažovanosti našich spoluobčanů, je tristní. Většina se nechce do ničeho míchat, k ničemu se vyjadřovat, nikde se neangažovat - skoro jak za komunistů. Takhle nám sem můžou nacpat libovolný počet grázlů a my jen sklopíme krovky.

13 0
možnosti

Baví se dva Afroafričané: Tak co, jaká byla letos dovolená?

Ále, nalevačku. Jel jsem do Lybie, vlezu po pás do moře, přifičel jakýsi člun, vylovili mě a zavezli do Itálie. A tam já už jsem byl a nelíbilo se mi tam. :-P

8 0
možnosti

A76n30n68a 87V57e27s40e97l98á

6. 10. 2016 11:35

U pana Polického je vidět názorný příklad toho , proč TOP09 ode mě hlas nedostanou .

14 1
možnosti
Foto

Vy děláte jako byste někdy nějakou rozumnou stranu volit chtěla;-D

1 23
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS