Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P31e19t10r 27K26l36e60i38n97w31a26c49h57t16e88r 8712938715355

Máte karmu a rozumím vám. Z ničeho nic jsem si při čtení vašeho článku vzpomněl na happening pana Konvičky. To je přesně to, čemu jako čech zatím (to slovo "zatím" je samo o sobě děsivé) nerozumím. A v kontextu toho co píšete je mi celkem jasné, jak se asi musí cítit obyčejný Francouz, když z druhého konce plného náměstí slyší rány, podobající se výstřelům že samopalu. Sorry Martine, ale pokud si přečtete podobný článek, tak pochopíte že střílet z Airsoftových zbraní na náměstí plném turistů je pěkná hloupost. My totiž ještě žijeme v relativně normální době. Co nám přijde jako vtip, druhý bere jako ohrožení života. Docela hnusná představa.

+1/0
12.9.2016 11:31

J26i10t19k62a 87P89ř75i28k64r33y63l64o69v42á 9304889594407

Díky, Petře.Já viděla na internetu různé žertíky, kdy chlápek v arabském rouchu vhodil mezi lidi batoh a to byl šrumec. Lidi skákali přes lavičku, klidně skočili z můstku do vody, vyskočili z pořád ještě jedoucího auta... Strach je hnusná věc, máte pravdu, a bojím se, že jak vám jednou zaleze pod kůži, už se ho nezbavíte. A pan Konvička je taková divná postava. Četla jsem občas jeho blogy tady, než ho zrušili a hodně často jsem s ním souhlasila. Ale jeho happeningy byly vždycky dost za hranu a tak často dělá službu spíš vítačům. Evropa i Česko na svého silného vůdce pořád čeká, a může se jen modlit, aby přišel včas a byl to opravdu silná a morální osobnost.

+1/0
12.9.2016 12:52
Foto

V11á93c93l94a75v 95C86h60u74c26h23m49a 6155961418356

Vašemu strachu rozumím. Jenže co s tím? Zakázat kvůli vašemu strachu jedno náboženství? A co dál? Já mám třeba odůvodněný strach z bolševiků. Mají za poslední století na svědomí mnohonásobně více životů, než vyznavači islámu. Měli bychom je zakázat? Museli bychom zavřít celou vládu a s nimi i jejich voliče. Navíc právě oni (bolševici) mají částečně na svědomí i teroristické útoky v Evropě v posledních letech.

Co tedy s tím? Dovolit strachu rozesívat ideologii nenávisti jedněch k druhým? Mně to nepřijde jako šťastné řešení.

+2/−5
11.9.2016 15:59

J68i16t21k55a 22P36ř49i18k95r14y44l66o55v16á 9364269384407

No jo, ale to náboženství říká, že já mám zemřít. A také říká, že když už nezemřu,mám se přidat k islámu, nebo mu sloužit. A i kdybych byla nakrásno muslimka, mám poloviční hodnotu a práva, než muž. Můžu být kamenována, když mě znásilní a tak dále. Přijde mi, že tohle zakázat není věcí nenávisti, ale rozumu. Co myslíte?

+7/0
11.9.2016 16:21
Foto

V91á76c41l30a34v 22C74h36u25c59h15m25a 6285661328446

Korán jako celek jsem nikdy nečetl. Četl jsem jen některé části, na které mě odkázali jiní šiřitelé nenávisti a vždycky jsem se tam dočetl něco jiného než tvrdili oni odkazovači. Je taky pravda, že osobní zkušenost s islámem nemám, nicméně fakt, že jsou země, kde islám funguje jako jedno z mnoha náboženství a nejsou s ním problémy mi říká, že problém nebude v islámu samotném, ale v některých jeho vykladačích a pak v radikálních stoupencích tohoto náboženství. A ty má podle mě každé náboženství. Najdete je mezi budhisty stejně jako mezi křesťany. Nejde o to zakázat náboženství nebo tu či onu jeho část, ale zabránit radikálním projevům jejich stoupenců. Analogii bych třeba viděl v USA a KKK.

+3/−4
11.9.2016 16:33

M72i24r76o14s28l73a54v 85K97u70l61h30a15v67ý 5889952201

Pane Chuchmo, dejte si tu práci a přečtěte si pozorně celý Korán. Přiznávám, je to velmi těžké čtení pro naprostou nesourodost(četl jsem několikrát, naposled verš po verši s poznámkami), vím o čem mluvím.

V Koránu najdete všechno, ale tolik návodů k nenávisti a k násilí není v žádném jiném náboženském textu. A odlišnost je především v tom, že text organizuje celou společnost, což je vlastně více ideologie než náboženství.

Pro názornost, mladý Francouz, o kterém sousedi vypovídali, jaký to byl hodný kluk, odešel jen na krátko do islámského prostředí a pak přišel balkánskou cestou vraždit. K radikalizaci stačí jen texty z Koránu, sunn a hadísů.

+1/0
13.9.2016 0:16
Foto

V73á14c64l92a48v 80C98h79u84c21h89m12a 6805841768436

Nemám potřebu studovat jakékoliv náboženské texty a hnidopišsky v nich hledat něco, co mi pomůže šířit nenávist mezi lidmi. Slova jsou pořád jen slova. Pokud se nedokážeme vypořádat se skutečným násilím, pak boj proti slovům o násilí nám v ničem nepomůže. Jen rozšíří řady těch, co považují tato slova za posvátná a jsou ochotni pro ně zemřít a vzít s sebou hromadu bezvěrců. Děláte jen to, co chce ta druhá strana.To není zrovna nejlepší způsob jak vyhrát válku.

0/0
13.9.2016 7:33
Foto

V20á43c22l48a34v 22C28h32u55c31h62m59a 6545311568696

A ještě si neodpustím ... moje dcera sama procestovala část Indie a Nepálu a bývala hostem i v muslimských domácnostech. Kdyby platilo obecně to, co píšete, jak by mohla vůbec takovou cestu přežít?

+3/−3
11.9.2016 16:36

J18a14r54o62s67l51a34v 42K77o33t42l61a63b82a 3270857

Zakázat ne, předělat.

Proč by mělo být založené na učení, chlápka co žil před stovkami let? To je zastaralé. V Hoších od bobří řeky se v části o bobříku záchrany psalo, že je třeba vědět, kde je nejbližší telefon (v domě a možná i bytě, co teď bydlím je teď víc telefonů, že bylo tehdy v celém městě) a že Pirát dával omdlelému chlapci čuchat čpavek a třel mu spánky kafrem a meztím vynalezli CPR a Heimlichův manévr, takže Rikitanova lekce už moc neplatí, byť ji není ani sto let.

0/0
11.9.2016 16:43
Foto

V84á86c93l34a76v 57C84h61u84c42h47m26a 6285481358636

Jak dlouho je na světě Desatero? Je zastaralé?

Křesťanství se co do nenávisti k ostatním náboženstvím či nevěřícím příliš nelišilo od dnešního radikálního islámu. A kdo křesťanství předělal? Sami křesťané. Je to otázka vývoje. Myslet si, že dokážete násilím vývoj popostrčit k toleranci a lásce je hodně naivní. Tedy ne násilí, ale důsledné lpění na hodnotách, které změnily křesťanství.

I když tedy za sebe bych některé "křesťanské hodnoty" nejraději zakázal. ;-)

+1/−2
11.9.2016 16:57

J63i29t92k76a 40P23ř74i68k18r78y69l11o79v65á 9674729144767

Pletete si křesťanství s judaismem. A úryvky, které jsem z Koránu četla já, byly jednoznačně velice násilné, k násilí vyzývalo, násilím vyhrožovalo, k násilí vyzývalo... A muslimové v něm nesmějí zpochybňovat ani čárku, musí se jím řídit doslova. Navíc islám není náboženství, je to ideologie, to je velmi, velmi podstatný rozdíl.

+4/0
11.9.2016 16:59
Foto

V74á67c36l32a92v 60C28h92u77c35h13m18a 6245391968776

Rozdíl je jen ve slovech a v tom jak si je kdo vykládá.

Možná máte pravdu, co se týče textu Koránu. Pak tedy ale já jsem přesvědčen, že drtivá většina muslimů stejně jako drtivá většina křesťanů je velmi chladná ve víře a vy se jich bojíte úplně zbytečně. ;-)

+1/−3
11.9.2016 17:04

J97i43t88k50a 54P71ř21i34k25r96y86l83o81v28á 9734739214507

Zase nemáte pravdu. Korán nevykládají muslimové, ale jejich duchovní a není výklad koránu, ve kterém by s nemuslimy byť jen mohli, natož chtěli, žít v míru. Muslimové, se kterými jsem měla možnost o jejich víře mluvit, shodou okolností do jednoho neměli problém s alkoholem, klidně si ho dopřáli, stejně jako nemanželský sex. Zato striktně dodržují ramadán a vepřového by se nedotkli. Jo a třeba dodržovat celý měsíc den za dnem Ramadán, kdy někdo má těžkou tělesnou práci a nemůže se během dne ani napít, natož najíst, to je fest zátěžová zkouška, chtěla bych být jen zpoloviny na sebe přísná při dietě. To fakt není chladná víra...

+3/0
11.9.2016 17:09
Foto

V73á67c37l41a36v 42C57h47u45c48h64m98a 6635401138116

No ale sama přiznáváte, že jste ve styku s muslimy a nikdo vás nezabil jak jim podle vás velí víra. ;-)

Vy ten rozpor toho, co hlásáte a faktické skutečnosti nevidíte?

Každý má jinak nastaveno co a jak bude dodržovat. Někdo striktně dodržuje ramadán někdo jiný zase třeba zákaz nemanželského sexu. A drtivá většina muslimů dodržuje ono křesťanské Nezabiješ.

+2/−2
11.9.2016 17:22

J67i33t82k63a 32P13ř55i11k16r94y73l43o20v58á 9614399964727

Já přece netvrdím, že všichni muslimové jsou špatní a své zkušenosti s muslimy jsem tu už také párkrát probírala. A úplně všichni, i ti milí a kamarádští, mě nikdy nebudou brát jako sobě rovnou. A hodně z nich souhlasí se šírií (najděte si statistik, jsou to hrozivá procenta). A velká část z nich i když sami nůž nebo bombu do ruky nevezmou, to stejně schvalují. To jsou fakta, najděte si to.

Tímto končím pro dnešek a jdu chrnět, díky za diskuzi.

+3/−1
11.9.2016 17:29
Foto

V64á38c50l65a17v 55C91h16u35c71h69m25a 6435551808796

Ještě takovou drobnost.

Drtivá většina chlapů vás nebere za sobě rovnou. Zdánlivě rovné postavení ve společnosti máte jen díky tomu, že se zformovala pravidla, která budí zdání vaší rovnosti. Dejte si to dohromady se šariou. Budeme -li se držet těch pravidel, která i vám zaručují jakés takés rovné postavení ve společnosti, pak vás pohled několika málo muslimů nemusí trápit. Výše jsem uváděl příklad s KKK ... poměrně velká část společnosti někde uvnitř s KKK sympatizuje, ale navenek je budou odsuzovat. Sympatizují, protože patří ke stejnému "týmu", odsuzují, protože pokrytectví a veřejně deklarované morální zásady. U muslimů to funguje tak nějak podobně.

Trápit by vás mělo to, že uznáváme princip podrobení se menšiny většině. Jednou bychom se totiž mohli my sami stát menšinou.

+1/−3
11.9.2016 17:48

J60i49t89k56a 28P70ř22i35k35r41y68l23o36v86á 9864359124897

Tak tohle už je úplně mimo...

+3/0
11.9.2016 17:52
Foto

V75á73c59l12a26v 36C71h25u76c82h41m89a 6605271628406

Píšu jak vidím svět okolo sebe. Ten váš může být jiný a taky vy ho můžete úplně jinak vnímat než jaký ve skutečnosti je. ;-)

A jestli jste schopna si připustit, že váš pohled může být mylný, nebo ne, není už moje starost.

+1/−2
11.9.2016 17:58

J96a21r48o49s54l93a26v 25K40o74t86l77a79b48a 3830437

Něco zastaralé samozřejmě není, ale, třeba svědci Jehovovi odmítají transfúzi z pitomých důvodů (v postatě, protože tak nějaký chlápek, co žil před stovkami let a o možnosti transfúze neměl ani ahnung, řekl) kdyby ji odmítali, protože za tak cenný dar musí dárci osobně poděkovat, což u nás nejde, tak bych to chápal

0/0
11.9.2016 17:30

M23a52r79i16e 29Š58á33m63a84l13o92v38á 1922441798503

V Evrope už jsme dál: https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/414311-nekteri-bezenci-jezdi-podle-nemeckeho-listu-na-dovolenou-do-zemi-odkud-uprchli.html

+1/0
11.9.2016 15:57

P59e95t88r 75B86r62o45d80s57k44ý 5706513495929

..... tak z mýho pohledu policie odvedla "korektně" špatnou práci,- ten odpornej póvl neměl skončit na stanici, nýbrž v márnici !

+3/0
11.9.2016 15:56

P38e98t97e76r 18N46e56š20v48a87r84a 8638506102877

No, moje manželka má taurus komorovaný na .38 speciál black mamba. Malinká, šikovná, lehounká titanová hračička akorát do dámské kabelky. Ale kdyby se jí někdo pokusil šáhnout na děti, když je doprovází do školy či na kroužek, tak by se patrně divil.

Pokud vím, vaše milovaná Australská vláda již střelné zbraně na sebeobranu zakázala, nemýlím se?

+1/0
11.9.2016 15:54

J31i94t94k45a 28P82ř58i18k56r59y16l97o57v84á 9864809234917

Bohužel s tím zákazem zbraní na sebeobranu máte pravdu... Štastná to žena, vaše paní. Doufám, že nikdy nebude potřeba zbraň ani jen vytáhnout...

+2/0
11.9.2016 16:26

K67a64r39e94l 67K70ř13i13v84a50n 6870123985944

Neexistuje právo neevropanů se nacpat do Evropy. (nebělošských neevropanů) My si vybíráme, koho k nám pustíme, kdo je nám ku prospěchu.

+2/0
11.9.2016 15:37

M80a69r22t74i55n 13R73a61m 9781904511272

Dík za Hotel California! Take care, Jitka!

+3/0
11.9.2016 15:13

J11i47t97k35a 60P16ř70i70k82r44y58l36o37v33á 9414249974187

Thanks so much [>-]

0/0
11.9.2016 15:19

D29á53š59a 21S27t87á71r22k35o20v27á 5161840478

Pokud tomu správně rozumím, Vy žijete v Austrálii? Tak to Vám patrně uniklo, že my jsme tady, v ČR, měli v posledních pár letech pár obdobných, obdobně hrozných útoků. Jeden na gymnáziu, kde se nožem oháněla a vraždila mladá žena, jeden v knihovně - tam zase pro změnu mladý muž, potom v Uherském Hradišti - tam postarší muž a nedávno zase ve dvou obchodních centrech- tatáž mladá žena se tam jednou pokusila a podruhé úspěšně zavraždila náhodně vybranou oběť- ženu. Pak taky pár žen, které zavraždily své novorozené děti a taky pár sociálně slabých občanů, kteří zabili jiné, většinou taktéž sociálně slabé občany. Ani jeden, zdůrazňuji, ANI JEDEN z těch lidí NEBYL MUSLIM. A přesto vraždili. A to vynechávám statistiky ohledně dopravních nehod, loupežných vražd, znásilnění a domácího násilí...

Zkrátka svět je malý a o náhody v něm není nouze (to jsou slova klasika, pana Svěráka z naší oblíbené, až teď mi došlo, že multikulturní, pohádky Lotrando a Zubejda). Ve výše uvedených případech šlo o smutné, přímo tragické náhody.

Jsem alergická na ono vypichování aktuálního původce všeho zla a opomíjení toho ostatního, na házení určitých kategorií lidí do jednoho pytle a zobecňování. Tak jako duševně nemocný neznamená potencionální vrah, tak muslim neznamená fanatik, násilník či útočník.

Chci tím říci, že kdybychom se klepali strachem, co všechno se nám může přihodit, nejen že nevyjdeme z domu, ale valná většina z nás ani nevznikneme, nenarodíme se...

+2/−7
11.9.2016 15:11

J53i50t69k65a 14P58ř88i80k40r38y22l45o20v84á 9464329704587

Aha... no a tu bláznivku někdo poňoukal? Nebo ten v tom UH, máte zprávy, že budou další podobné útoky? Čeká se, že budou následovnice? Raduje se z toho velká část světa, oslavuje? Plyne z toho, že pokud se to nezastaví, za pár desítek let už nebude, kdo by si v Evropě na islám stěžoval? Díky za projevenou starostlivost

+9/0
11.9.2016 15:19

D62á70š70a 96S66t89á30r19k63o48v80á 5601520758

nesouhlasím, každý z výše zmíněných měl svého démona, který je poňoukal tak dlouho, až mu podlehli. A takových lidí s psycho problémy je hromada. O to hůře, že takoví lidé mezi námi žijí a nikdo (včetně jejich lékařů a nejbližších) netušíme, kdo to je a kdy ten okamžik nastane. Ale tak jako tak, nelze říci, že každý, kdo zajde k psychologovi či psychiatrovi (ať už podobné nutkání přizná či nepřizná) je pro někoho z nás nebezpečím (ale on leckdo z nich je, jak je vidno). Stejně tak můžete tvrdit, že každý muslim je nebezpečím, protože mu může "rupnout v kouli" a začne bodat, například. .

+2/−2
11.9.2016 16:35
Foto

V59á20c82l86a63v 75C20h48u29c47h22m31a 6985811778856

K zoufalým činům se lidé obvykle uchylují v zoufalých situacích. A je pak úplně jedno jestli doutnák nakonec zapálí víra v nějaké náboženství, psychická nevyrovnanost z řešení nějaké osobní krize nebo třeba neochota se podřídit tzv. většinové společnosti, která zažene člověka do kouta.

A vedle toho pak samozřejmě existují ještě psychické poruchy zdánlivě neovlivněné systémem a okolnostmi.

Já osobně bych si netroufal ani jeden z těch vámi zmíněných případů zařadit do nějaké škatulky a tím méně pak přijímat nějaká plošná opatření omezující a třeba i kriminalizující zbytek společnosti, jen pro iluzi, že podobným činům bych snad mohl v budoucnu zabránit.

0/−2
11.9.2016 16:49

M74i12l48o67s52l24a76v 55V82l79c44e93k 1942496100793

Zijete na samote u lesa?

+2/0
11.9.2016 15:20

H84o45n84z10a 12V59r68á93n48a 5231507324831

Paní Stárková, útoky to byly hrozné, nicméně ne obdobné. V ani jednom případě nešlo o náboženský motiv. Myslím, že autorce šlo pouze o ten fakt, že v dnešním světě, statistiky vražd o vraždy z náboženských pohnůtek "vylepšují" poze muslimové.

+4/0
11.9.2016 15:21

D45á89š48a 41S76t73á77r21k83o33v45á 5431370148

protože v dnešní době jsou tyto útoky, potažmo vraždy na paškále, všichni mají oči na stopkách a jedině tyhle vraždy registrují, aby mohli říkat "ano, vidíte, já to říkal". A ty, které zmiňuji já (a mnoho dalších, toto byly jen ty obdobně medializované) jako by byly méně hrozné, méně nebezpečné či jako by nebyly.

+1/−3
11.9.2016 16:55
Foto

V83á40c26l53a78v 46C41h45u63c95h76m83a 6255431548296

No, já nevím. Náboženství vyznávající mamon má na svědomí asi mnohem více vražd. ;-)

+1/−1
11.9.2016 17:00

K39a72r53e70l 47K88ř95i61v27a75n 6320683115224

Právě proto, že i u nás máme pár bláznů, tak si nebudeme do země zvát statisíce dalších potencionálních šílenců.

+5/0
11.9.2016 15:39

J49i65ř74í 54J83o62n32á68š 2712845529983

Ani si neumím představit,jak Vám na té zastávce bylo.Jsem sice muž,ale starý a těžko bych se takovému hajzlovi ubránil sám,natož abych někomu pomohl.To je strašlivá beznaděj,nevědět odkud to přijde a jak.Doufám,že přímý útok Vás nečeká,mám Vaše články rád,tak buďte opatrná.Jirka.R^V

+5/0
11.9.2016 15:07

J36i51t63k92a 57P43ř65i64k93r71y88l65o65v93á 9434639354137

Díky moc, Jirko V

0/0
11.9.2016 15:15

D24a71n44a 50T55e21n19z69l58e90r 5960692115673

Ještě o něco horší je pocit, že nějaký debil vrazí nůž do vašich dětí. Protože vaše vláda pozvala do vaší malé vesnice dvěstě takových divných lidí, o kterých nikdo ani neví, co jsou zač, odkud pocházejí a co mají za sebou. A do sousední také a do sousední také. Jsou nalezlí všude. VŠUDE. Není úniku.

+10/0
11.9.2016 15:06

J28i47t61k54a 96P34ř27i87k13r46y28l77o75v18á 9884899284677

To je ještě o pár kroků dál, než je tady Aussie landu. A ano, bát se o své milované je horší, oni to ty svině vědí, proto útočí náhodně. Vy si vždycky představíte někoho, koho fakt ztratit nechcete, na místě té oběti. Tady aspon nejsou ještě tak arogantní, neprošlo by jim to. Ale některé části Evropy už jsme ztratily, tam už není Evropa. Tam je středověk. Je mi to líto ;-( Díky za koment

+7/0
11.9.2016 15:15

M42i68l70o79s64l84a95v 52V82l87c84e74k 1662346700313

Nezavidim Vam......

+2/0
11.9.2016 15:18

M46i28l42o88s65l11a84v 36V68l97c32e76k 1442106800683

Hezky jste to napsala...a ta muzika je prima.......myslim,ze Vas chapu...uz jsem nekolikrat zazil neco podobneho....kdy jsem si rikal,,tak a ted to na sobe odpali...a ja pak budu na sracky''....nekolikrat jsem uz i vystoupil z Metra(nebylo to v Praze) a pockal si na jinou soupravu....je to neprijemny pocit......ze zahalene zeny vidite snad jen oci....ruksaky volne lezici na zemi Metra,odbavovaci haly....u obchodu......napadne me vzdycky to same.........

+3/0
11.9.2016 15:03

J71i38t36k41a 96P48ř82i75k57r53y51l39o13v37á 9784929174547

Ano, je to hrozný. Nepopsatelný, dokud nezažijete na vlastní kůži. Přijdete si asi hloupě, jak takhle vystupujete z vagónu, ale věřte mi, že být ten famozní zpěvák ve vlaku (tady jsou vlaky místo metra), tak vystoupila většina z nás, co jsme tam tak vyplašeně dřepěli. Jo a zahalené muslimky, kterým vidíte jen oči... Už na vás nějaká promluvila? Já pár obsluhovala v obchodě a i když z očí bylo jasné, že se mile usmívá, je to šíleně nepříjemné, ale ani to se těm bláznivým vítačům, kteří pořád hulákají něco o xenofobii, nevysvětlí. Bojíme se toho, co známe dobře. O to hůř... Díky za komentář

+4/0
11.9.2016 15:11

K70a69r57e38l 12B41o82č44e20k 9650623284189

A co teprve vaše děti, ty se musí strachem po. Nebo ne?

0/0
11.9.2016 14:39

J81i17t25k12a 38P97ř38i34k97r44y65l41o21v59á 9554329404297

Co vy to máte za divný komplex s těmi tětmi pořád? Nechte si na to něco napsat. Díky.

+5/0
11.9.2016 14:48

K38a69r88e39l 20B21o42č35e93k 9580623374269

Ja nemám komplex. Ptám se jednoduchou otázku už potřetí - máte děti?

0/0
11.9.2016 17:45

J23i38t45k68a 31P87ř35i49k94r77y30l72o34v90á 9964899814377

Já nemám tušení, proč by se mě docela dizí člověk měl pod naprosto nesouvisejícími tématy ptát na takhle osobní věci. Zajděte si k tomu lékaři, uleví se vám.

+2/0
11.9.2016 17:49

K21a79r46e33l 57B28o52č96e14k 9680123134799

Ptal jsem se vás u minulého článku, kde jste měla strach o další generace. Neodpověděla jste. Takže nemáte. A jaký tedy komplex z dětí máte?

0/−1
11.9.2016 17:55

J70i70t28k51a 12P75ř89i33k44r15y78l42o91v68á 9664849294457

Poslyšte, fakt si na to dejte aspoň studený obklad nebo si jděte trollit třeba na nádraží.

+2/0
11.9.2016 18:00

K44a21r30e50l 57B78o88č80e26k 9260343824659

Zdá se, že máte problém odpovědět na jednoduchou otázku - máte tedy děti? Když ne (to je jasné), tak proč?

0/0
11.9.2016 18:17

J46i91t97k58a 11P16ř48i93k24r91y14l76o73v67á 9894659594857

Ach jo, kdy já se poučím a přestanu se vybavovat s trolly. Brouku, končíme, tvá máňa.

+2/0
11.9.2016 18:25



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.