Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Absolutní nesouhlas. Tolik jedu, pomluv a podivných akcí, kolik v této společnosti zasel pan prezident Zeman již od dob tzv. opoziční smlouvy - tak to se nepovedlo žádnému politikovi. Vy paní autorko vytrháváte jednotlivosti, že nějaký hloupější redaktor pozve hloupějšího voliče, ten něco řekne a pak se to použije na celou polovinu národa. To je přesně ve stylu Hradu. Dám příklad: v Ostravě někdo rozdal 20 letáků, že Zemana nemusí v prvním kole volit, prý postoupí automaticky. Dodnes to Hrad omílá a vytahuje - přitom je to jasná provokace nemající vliv na výsledky, ale pro propagandu se to hodí - hádejte komu a kdo to asi udělal???

Můžete mně říci při vaší inteligenci, proč se navážíte do vzhledu pana Drahoše a proč pliváte na vyjadřování paní Drahošové - zkuste vedle toho postavit vzhled pana Zemana a vyjadřování paní Zemanové (ta se vyjadřovala během kampaně jen dílčími větami předem napsaným, většinou však vůbec).

1 1
možnosti

Od A až téměř po Z absolutní nesouhlas.Souhlasím pouze s tím, že je ubohé se posmívat Zemanovi pro jeho zdravotní stav.

P.s.

Můžete mi povědět, kde jse dělala svůj test IQ ??

4 3
možnosti
Foto

Mám jen dva dotazy (na vás) - jak a odkud víte, kdo zadal onu tipovací soutěž? A druhá,kdy jste se naposledy podívala do zrcadla, když tedy posuzujete Drahoše podle úsměvu. O čem vypovídá asi vaše podoba? Stejně jako tento vskutku ubohý text:-/RvRv

A jeden dotaz bych měl i na administrátory blogu: Kodex blogera platí jen pro některé?

Kodex blogera.

Na titulní straně blog iDNES.cz nemohou být:

články, které se týkají aktuálního politického či společenského dění a nejsou dostatečně zdrojovány, přičemž za relevantní nelze považovat zdroje z nedůvěryhodných webových stránek, hoaxy ap. U závažných témat musí bloger pracovat minimálně se dvěma na sobě nezávislými relevantními a důvěryhodným zdroji.

články, v nichž bloger na základě pravdivých dílčích skutečností nebo událostí vytvoří vykonstruované závěry, které ve výsledku vytvářejí zkreslující či nepravdivý obraz o té či oné skutečnosti, jevu apod.

Zdroj: https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30939

Nezávislost blogera a obsah blogů

Bloger má právo svobodně vyjadřovat své názory. Nesmí však při tom neoprávněně zasahovat do práv třetích osob, např. poškozovat jejich dobré jméno nebo zasahovat do jejich soukromí.

Bloger nesmí zveřejňovat informace nepravdivé, polopravdivé, neúplné nebo takové, jejichž pravdivost si nemohl dostatečně ověřit, zvláště pokud by mohly poškodit jiné osoby nebo skupiny osob, vyvolávat nebo eskalovat nenávistné nálady vůči jednotlivcům nebo skupinám osob.

2 4
možnosti
Foto

sice jsem volil antizemana....ale vážený pane Ábelovský to by muselo zmizet 90% blogů, včetně těch, obhajujících neomarxistická zvěrstva a sociální inženýrství, proudící sem z Brusele....myslím si, že v dezinformacích si nemají např. idnes jako médium, či ČT s takovými parlamentními listy už co vyčítat (kdysi to tak nebylo, dnes až na výjimky bohužel...)

1 0
možnosti
Foto

P96e75t76r 55H21a75h84n

4. 2. 2018 23:32

A argument o křivém úsměvu Drahoše...to je taky materiál. Ty brejle si aspoň zvolil, ale křivou papulu asi ne, že?

0 0
možnosti

Myslím, že touto poznámkou jste se, Petře, nechal strhnout pravděpodobně v podobném hněvu, v jakém já psala ten blog. Křivý úsměv těžko bude něco vrozeného, jako je to např. u V. Klause ml. A když se podíváte na bodylanguage, asymetrický, tedy křivý úsměv vypovídá o falši. https://www.psychologytoday.com/blog/sideways-view/201410/the-surprising-psychology-smiling

0 0
možnosti
Foto

Paní autorko, tím IQ 139 jste mne dostala! Já se tuhle u nějakého testu mořil, porovnával obrázky, luštil záludné otázky a tak, a víc než 145 jsem nedokázal. Inu, jsem už starý dědek, o rok starší než pan president.

Ono v té Austrálii je to všechno vzhůru nohama, takže pokud bych měl na Váš článek pohlížet z tohoto úhlu, tak bych to bral. ;-D

2 0
možnosti

Netuším, co jste chtěl říct. To bude asi těch 7 bodů rozdílu. Nebo možná zkuste nějaký argument? ;-)

0 0
možnosti
Foto

P66e33t17r 49H92a62h79n

4. 2. 2018 11:33

Jitko, rád Vás čtu, ale nehezky jste mne zaškatulkovala. Volil jsem Drahoše z nouze (v prvním kole Fischera), protože prostě nechci něco tak podlého, jako je Zeman na Hradě.

Vysčítávat jeho negativa po sté nebudu. A to jsem také xenofob, jenže vím, že Zeman to nespasí. Taky bych nikdy nevolil Babiše, kterého podporuje, Okamuru a komunisty, se kterými chce vládnout. Nemám prostě rád levárny a těch tito mají na triku prostě moc a čím dál víc. Nevím, jak to vypadá z Austrálie, ale já to zde vidím takto. Dnes prvně bez karmy.

3 1
možnosti

Volil jsem stejně a ten druhý odstavec jako by mi z oka vypadl. :-)R^

1 0
možnosti

Děkuji, Kateřino, i za Váš komentář u mého předchozího blogu. Já většinou čtu první komentáře, když jsem ještě online po publikaci blogu, ale pak už často jen nahlídnu z mobilu. Krásný den a posílám trochu sluníčka od klokanů [>-]V

0 0
možnosti
Foto

Ještě bych dodala, že voliči pana Zemana, ohodnotili také svoji volbou jeho počínání v roli prezidenta v uplynulém odobí, na to se nesmí zapomínat.

Jinak souhlasím s autorkou článku, že antikampaň proti němu zvedla ze židlí voliče, kteří v prvním kole nepřišli, obzlášť poznámky, které nevybíravým způsobem hodnotily jeho zdravotní stav, naklonily ručičky vah na stranu pana Miloše.[>-]

6 1
možnosti

Přesně, šlo mi o antikampaň, která cílila tak proklatě nízko. Na jeho zdraví a nohy. Nevadil mi falešný leták před prvním kolem, že Zeman rovnou postupuje a jeho voliči tedy můžou zůstat doma. Na to kdyby někdo skočil, tak je pitomec. Férové mi přišly komentáře k jeho poradcům a mluvčímu (souhlasím s většinou výtek tímto směrem), tam snad můžu jen říct, že aspoň si stojí za těmi, koho si vybral, i když by mu to dalo velkou šanci vyhrát už v prvním kole, kdyby se jich zbavil.

Ale když se ti, co se prohlašují za elitu, v naprosto směšně hloupé a přitom odpudivě hyenistické kampani vrhli na téma jeho zdraví, to fakt už nechci nikdy zažít. No a samozřejmě ten web s tipováním bylo to, co mě přinutilo sednout si a ještě zatepla napsat, co jsem napsala.

Zeman je inteligentní, schopný politik, férový (k Peroutkovi už by to mohl nějak uzavřít), dává peníze na charitu (a je mi jedno, že dva týdny před volbami, byly to milióny z jeho kapsy), nebojí se směrem k EU a k představitelům jiných států jednat bez zbytečné servility. Na nic si nehraje, už vůbec ne na elitu.

No tak snad mu to zdravíčko vydrží nejen těch pět let [>-]R^

0 1
možnosti

Pokud se nepletu, měl Zeman chuť vyhrát hned v prvním kole. Že se mu to tak těsně povedlo až ve druhém o lecčems svědčí. Vyhrál Zeman, sice o fous, ale vyhrál. To uznávám. Pan Drahoš byl, s ohledem na těsný rozdíl dobrým soupeřem, ať už napíšete cokoliv.

5 6
možnosti

Spousta lidí psala, že by volila i houpaciho koně, takže o Drahoše ani tak nešlo...

12 1
možnosti

..... jasně, stručně, výstižněR^[>-]!

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS