Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Média

Jitka Přikrylová

Bára Tachecí aneb Úvaha o nesmrtelnosti brouka

Jindy bych snad i utrousila nějaké to slůvko obdivu. Ostatně odvahu to asi chtělo, když si Bára Tachecí po svém strmém sešupu z mediálního výsluní posadila naproti sobě do křesla moderátora špičkového, sledovaného a tedy v báječné formě, Jana Krause. Zpočátku si snad vážně myslela, že stačí nedat najevo strach a všechno bude v pořádku. Do svého pořadu Interview B.T. na televizi Z1 si tentokrát pozvala soupeře, na kterého v žádném ohledu nestačila.

3.12.2008 v 16:55 | Karma článku: 25.72 | Přečteno: 5898 | Diskuse

Jitka Přikrylová

Jenom plaťte, lumpové!

Co by neprošlo jednotlivci, co by docela jistě za pouhý pokus tvrdě odnesla každá firma, to je pro stát malina. Jen si zkuste třeba stoupnout ke zvonkům u nějakého vchodu, zazvonit na všechny a pak na ně řvát, že jestli vám náhodou dluží nějaké peníze, ať laskavě koukají zaplatit. Nebo to vezměte z gruntu. Počíhejte si na ty lumpy zlodějské třeba u vchodu do nákupního centra. Křičte na ně, že vaše peníze teda rozhazovat nebudou. A když se začnou bránit, že vás v životě neviděli? S úsměvem zvedněte ruce k ramenům a klidně proneste: „Pardon, moje mýlka“.

1.10.2007 v 15:02 | Karma článku: 24.66 | Přečteno: 2410 |

Jitka Přikrylová

Nedivím se, že se Paroubek posr..

Takový mobil to je užitečná věc a když si dáte zasílat zpravodajské informace, což už je u většiny zpravodajských serverů běžný standard, jste prakticky stále v obraze. Dozvíte se o všem, co toto vaše oblíbené médium považuje za podstatné, vlastně skoro v té době, kdy se to děje. Nicméně pokud by mi došla oficiální zpravodajská zpráva, že se Paroubek posr.., asi bych si řekla, že to je o dost víc informací, než jsem potřebovala. A hned poté bych si položila prostý dotaz: a to vážně? A možná také: a ví to?

17.8.2007 v 19:45 | Karma článku: 38.97 | Přečteno: 19230 |

Jitka Přikrylová

Co je na reklamě tak špatného?

Rozumějte mi, prosím, správně. Nejsem žádným milovníkem reklam. Nejsem to já, kdo vám vhazuje ty otravné lístky do schránek či se vám na milované obrazovce pokouší cosi vnutit. Nehledím na vás z billboardů a nekřičím na vás ani z rádia. Nepokouším se vám nic prodat, jen se snažím najít něco málo nestranného stanoviska. Na advokáta si tu ale hrát nebudu, ostatně zmínka o právnících nebohé reklamě s její pošramocenou pověstí docela jistě nepomůže.

18.7.2007 v 21:52 | Karma článku: 13.98 | Přečteno: 1509 |
Počet článků 166 Celková karma 46.02 Průměrná čtenost 4664

Kdybych se charakterizovala jedním slovem, asi to bude "naposledy". Většinou pokaždé, když tu publikuju text, upřímně věřím, že je to ten poslední zde... A ten další už možná poslední bude.



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.